Ostatnie realizacje

  • Subaru Legacy IV 2.0 165KM kombi SQ 32
    Marka: Subaru
    Model: Legacy IV 2.0
  • Audi Q5 2.0 TFSI 211KM SDI 2.0
    Marka: Audi
    Model: Q5 2.0 TFSI
  • Toyota Corolla XI 1.6 VALVEMATIC 132KM SQ 32
    Marka: Toyota
    Model: Corolla XI 1.6
  • Nissan Qashqai FL 1.6 117KM SQ 32
    Marka: Nissan
    Model: Qashqai FL 1.6
  • BMW 3 E46 2.0 VALVETRONIC 143KM SQ 32
    Marka: BMW
    Model: 3 E46 2.0

Komponenty i opis


Centralka sterująca BRC SDI 

Wyposażona w mikroprocesor 16 bit 40 Mhz

Wyłączenie i emulacja zintegrowana do 6 wtryskiwaczy

Układ diagnostyczny czujników i siłowników kompatybilny z normami EOBD

Komunikacja i przeprogramowanie z PC poprzez linię K

Obsługuje protokół komunikacji KWP2000

Obsługuje komunikację CAN 2.0

Spełnia wymagania EMC

Temperatura robocza: -40 °C + 105 °C

Napięcie robocze: 8 V ÷ 16 V

Homologacja: R67-01 – 2004/104/CE


Przełącznik BRC typu "Push-Push" 

Przełączanie za pomocą przycisku monostabilnego SMD

Wymiary: ø zewnętrzna 26 mm, wysokość 9mm

Sposób montażu:

- przez wbudowanie w otworze ø 23 mm i wysokości 2 mm

- zewnętrzny na tablicy rozdzielczej w otworze ø 14 mm i wysokości 9 mm

Sygnalizacja akustyczna przez buzzer informuje kiedy przełącza się na benzynę lub na gaz

4 diody w kolorze zielonym do wskazywania poziomu ilości napełnienia w zbiorniku LPG

1 dioda dwukolorowa czerwona/zielona określająca rodzaj zasilania (benzyna/gaz)

Homologacja: R67-01


Czujnik BRC temperatury reduktora
Temperatura robocza: - 40 °C ÷ 120 °C

Pomiar rezystywny

Homologacja: R67-01 -
 

Czujnik BRC temperatury gazu

Temperatura robocza: - 40 °C ÷ 120 °C

Pomiar rezystywny

Homologacja: R67-01
 

Czujnik BRC MAP Sensor

Temperatura robocza: - 40 °C ÷ 125 °C

Zakres ciśnienia: 0 ÷ 4,5 bar

Dokładność 1,5 % F.S.

Sygnał: 0 ÷ 5 V

Wtyk zintegrowany

Homologacja: R67-01 -
 

Wtryskiwacz BRC IN09

Otwieranie/zamykanie przy całkowitym braku tarcia

Impedancja: 2,04 Ohm/ 2,35 mH przy 20 °C

Temperatura robocza: - 40 °C ÷ 120 °C

Napięcie robocze: 6 V ÷ 16 V

Uszczelnienie: guma na metalu

Homologacja: R67-01
 

Filtr BRC fazy gazowej FJ1 HE

Filtr z wkładem

Stopień filtrowania: ß10 ÷ 75

Straty obciążenia:

35 kPa przy Q= 18000 Nl/h powietrza

Homologacja: R67-01; R110

 

Reduktor BRC Genius MAX 

Konstrukcja: typ jednostopniowy membranowy

Ciśnienie robocze z możliwością regulacji:

150 kPa w odniesieniu do ciśnienia w kolektorze ssącym

Nie wymaga operacji oczyszczania

Maksymalna moc możliwa do zasilania to 240kW

Homologacja: R67-01


Reduktor BRC Genius MB

Konstrukcja: typ jednostopniowy membranowy

Ciśnienie z możliwością regulacji:

80 kPa, 120 kPa lub 150 kPa w odniesieniu do ciśnienia w kolektorze ssącym

Nie wymaga operacji oczyszczania

Maksymalna moc do zasilania dla Sequent 24.11 to 140 kW

Homologacja: R67-01



Elektrozawór BRC ET98

Elektrozawór zintegrowany z filtrem fazy ciekłej

Napięcie robocze: 8 V ÷ 16 V

Homologacja: R67-01 -
 

Wielozawór BRC Europa 2 do zbiorników

Wielozawów wyposażony w sensor wskazania (tzw.szkiełko).

Homologacja: R67-01 -

Marki samochodowe

  • Skoda
  • Mercedes
  • Audi
  • Chevrolet
  • Fiat
  • Saturn
  • Subaru
  • Lancia
  • KIA
  • Saab
  • LandRover
  • Nissan
  • Renault
  • Hyundai
  • Chrysler
  • Dacia
  • Peugeot
  • Infiniti
  • Caddillac
  • Volvo
  • Alfa Romeo
  • Toyota
  • Mitsubishi
  • Jaguar
  • Volkswagen
  • Jeep
  • Suzuki
  • Mazda
  • Rover
  • BMW
  • Smart
  • Lexus
  • Honda
  • Ford
  • Opel
  • Citroen
  • Seat
  • Dodge
  • Daewoo
zamknij
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies