Ostatnie realizacje

  • Subaru Legacy IV 2.0 165KM kombi SQ 32
    Marka: Subaru
    Model: Legacy IV 2.0
  • Audi Q5 2.0 TFSI 211KM SDI 2.0
    Marka: Audi
    Model: Q5 2.0 TFSI
  • Toyota Corolla XI 1.6 VALVEMATIC 132KM SQ 32
    Marka: Toyota
    Model: Corolla XI 1.6
  • Nissan Qashqai FL 1.6 117KM SQ 32
    Marka: Nissan
    Model: Qashqai FL 1.6
  • BMW 3 E46 2.0 VALVETRONIC 143KM SQ 32
    Marka: BMW
    Model: 3 E46 2.0

Sequent 24


System SEQUENT 24.11 jest najnowszym i zarazem najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie doskonale znanego i sprawdzonego systemu SEQUENT 24. Przeznaczony jest do samochodów 3 i 4 cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. 

Głównym elementem SEQUENT 24.11 koordynującym i odpowiedzialnym za prawidłową pracę instalacji gazowej jest nowa centrala gazowa SQ 24.11,która poprzez odpowiednie oprogramowanie oraz bezpośrednią współpracę z centralą benzynową steruje całym procesem sekwencyjnego przełączania wtryskiwaczy gazowych.

Centrala ta została wyposażona w nowe funkcje:

Funkcja VSR - umożliwiającą dotryskiwanie małej dawki benzyny podczas jazdy na gazie. Funkcja ta ma na celu zabezpieczenie gniazd zaworowych przed wypaleniem w samochodach borykających się z tym problemem.

Funkcja Warm Up Injector - umożliwiająca podgrzewanie wtryskiwaczy podczas pracy na benzynie

przed pierwszym przełączeniem się na gaz - dotyczy to pracy na zimnym silniku.

Funkcja Start&Stop - stworzona z myślą o samochodach wyposażonych fabrycznie w funkcję STOP&GO. Umożliwia redukcję zużycia paliwa oraz emisji spalin poprzez wyłączanie silnika podczas postoju na skrzyżowaniach i ponowne jego uruchomienie od razu na gazie.

 

Podobnie jak we wcześniejszych systemach BRC typu SEQUENT zastosowano listwę RAIL BRC, która zasila pod ciśnieniem najnowsze wtryskiwacze BRC. Wtryskiwacze BRC nowego typu cechuje bardzo duża dokładność oraz szybkość wtryskiwania gazu - są one stosowane między innymi w zestawach SEQUENT Plug&Drive montowanych na liniach technologicznych w fabrycznie nowych samochodach. Dozowanie gazu odbywa się z maksymalną dokładnością, albowiem każdy wtryskiwacz obsługuje wyłącznie jeden cylinder. Otwarcie wtryskiwaczy gazowych i wtryskiwanie mieszanki odbywa się dokładnie w tym samym czasie jak w przypadku wtryskiwaczy benzynowych, które podczas jazdy na gazie zostają wyłączone. Reduktor Genius wyposażony jest w czujnik temperatury płynu chłodniczego, którego wskazania umożliwiają samoczynną zmianę zasilania z benzyny na gaz po osiągnięciu odpowiedniej temperatury pracy silnika. Umieszczenie czujnika ciśnienia gazu w listwie RAIL umożliwia natychmiastową korektę ilości spalanego paliwa. Dzięki doskonałej integracji systemu gazowego z benzynowym, nie ma różnic pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie. Dodatkowo mamy pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora - system spełnia normy emisji spalin EURO 4 i 5. Zamontowanie tego systemu, prócz korzyści finansowych w postaci zmniejszonych wydatków podczas tankowania, przyniesie również ulgę dla środowiska.

Marki samochodowe

  • Caddillac
  • Suzuki
  • Daewoo
  • Dacia
  • LandRover
  • Lancia
  • Saturn
  • Citroen
  • Honda
  • Lexus
  • Volvo
  • KIA
  • Fiat
  • Dodge
  • Audi
  • Saab
  • Ford
  • Smart
  • Mazda
  • Chrysler
  • Mercedes
  • Subaru
  • Chevrolet
  • Hyundai
  • Renault
  • Alfa Romeo
  • Nissan
  • Infiniti
  • Peugeot
  • Rover
  • Mitsubishi
  • Jaguar
  • Skoda
  • Seat
  • Volkswagen
  • BMW
  • Jeep
  • Opel
  • Toyota
zamknij
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies