Ostatnie realizacje

  • Subaru Legacy IV 2.0 165KM kombi SQ 32
    Marka: Subaru
    Model: Legacy IV 2.0
  • Audi Q5 2.0 TFSI 211KM SDI 2.0
    Marka: Audi
    Model: Q5 2.0 TFSI
  • Toyota Corolla XI 1.6 VALVEMATIC 132KM SQ 32
    Marka: Toyota
    Model: Corolla XI 1.6
  • Nissan Qashqai FL 1.6 117KM SQ 32
    Marka: Nissan
    Model: Qashqai FL 1.6
  • BMW 3 E46 2.0 VALVETRONIC 143KM SQ 32
    Marka: BMW
    Model: 3 E46 2.0

Sequent LDI NOWOŚĆ !!


LPG DIRECT INJECTOR jest najnowocześniejszym i najbardziej rozwiniętym na rynku systemem bezpośredniego wtrysku gazu w fazie ciekłej. System ten jest przeznaczony do samochodów z bezpośrednim układem wtrysku benzyny ( FSI ,TSI ,GDI itp. ) i jest dedykowany do konkretnych modeli.


Wtrysk gazu w fazie ciekłej do komory spalanie odbywa się przy zastosowaniu oryginalnych wtryskiwaczy benzynowych oraz pompy wysokiego ciśnienia. Zostały więc wyeliminowane wtryskiwacze gazowe i reduktor gazu. Całkowicie rozwiązano również problem związany z chłodzeniem wtryskiwaczy benzynowych, gdyż w tej instalacji są one chłodzone przepływającym przez nie paliwem LPG. Wtryskiwany pod ciśnieniem do komory spalania gaz w pełni się rozpręża, wypełniając cylinder w 100%, dodatkowo obniżając temperaturę komory spalania. Dzięki temu osiągi samochodu podczas zasilania LPG są wyższe niż przy wykorzystaniu benzyny, przy jednoczesnym obniżeniu ilości spalanego gazu. Lepsze odparowanie i mieszanie gazu z powietrzem w komorze spalania przynosi dodatkową korzyść: w przeciwieństwie do procesu spalania benzyny nie dochodzi do spłukiwania filmu olejowego ze ścianek cylindra. Przyczynia się to do wydłużenia żywotności silnika oraz zmniejszenia emisji cząstek stałych.

 

Sterownik gazu LDI jest odpowiedzialny za prawidłową komunikację z centralą benzynową oraz precyzyjne sterowaniem systemu i dawkowanie LPG. W przypadku LDI uruchamianie samochodu następuje na LPG – niezależnie od temperatury silnika, bez udziału benzyny. Dziki temu eksploatacjo samochodu z tą instalacją gazową jest opłacalna nawet na krótkich odcinkach. Użytkownik samochodu sam decyduje o wyborze paliwa jakim chce zasilać silnik. Należy jednak pamiętać, że silnik uruchamiany jest na tym paliwie, na którym był ostatnio wyłączony. Programowanie systemu odbywa się przez wgranie gotowej mapy, przygotowanej do określonego modelu samochodu , z konkretnym silnikiem. Układ złożony z pomp wstępnych ( zespołu regulującego ciśnienie FSU ) oraz pompy wysokiego ciśnienia jest odpowiedzialny za utrzymanie ciśnienia gazu wtryskiwanego do komory silnika na poziomie 50 – 140 bar, bez względu na ilość gazu w zbiorniku.

 

W skład systemu LPG DIRECT INJECTOR wchodzą następujące elementy:

  • sterownik LDI

  • zbiornik LPG z pompami gazu i benzyny oraz elektrozaworami i miernikiem ilości gazu

  • zespół przełączający benzyna gaz oraz regulujący ciśnienie FSU

  • zmodyfikowana pompa benzynowa wysokiego ciśnienia

  • przełącznik benzyna – LPG

  • przewody, złączki itp.

  • bezpieczniki oraz przekażniki

 

System LDI marki BRC charakteryzuje się:

  • wysokim poziomem zintegrowania fabrycznego układu wtrysku z LPG

  • wysoką jakością podzespołów

  • niezawodnością

  • uniezależnieniem działania instalacji LPG od proporcji propanu i butanu w zbiorniku

  • uzyskaniem większych mocy samochodu podczas zasilania LPG

  • niskim zużyciem gazu

  • ograniczeniem liczby komponentów do minimum
     

Pionierskie rozwiązanie inżynierów włoskiej firmy MTM srl zostały przetestowane w skrajnych warunkach na kilkudziesięciu samochodach. Testy odbywały się w rzeczywistych warunkach drogowych oraz w najnowocześniejszym centrum badawczo-rozwojowym w Cherasco we Włoszech. Wyniki badań jednoznacznie potwierdzają wysoką dynamikę badanych samochodów, przy niskim zużyciu paliwa.

Zdobyte doświadczenie, wysoka jakość podzespołów oraz innowacyjność rozwiązań znalazły zastosowanie w szerokiej gamie nowych samochodów w tym m.in. Kia, Mazda, Hyundai, Seat, Skoda oraz VW. System jest przyjazny dla środowiska i spełnia rygorystyczne normy emisji spalin EURO 6.

Badania na hamowni samochodu marki Seat Leon z silnikiem 1.4 TSI wyposażonego w instalację gazową marki BRC z systemem LDI, pokazuje że pojazd zyskuje na mocy.

 

 

Test 1

Test 2

Nazwa

Benzyna

Gaz LDI

Maks. moc ( KM )

127

( 5370 Obr. )

127

( 5206 Obr. )

Maks. moment ( Nm )

210

( 3098 Obr. )

216

( 2077 Obr. )

Maks. prędkość ( km/h )

183

183

Przełożenie ( km/h )

57,4

57,4

Temperatura ( C )

14

14,5

Ciśnienie ( HPa )

984,5

984,5

Moc na

Silniku

Silniku

Norma

DIN 70020

DIN 70020

 

Marki samochodowe

  • Jaguar
  • Audi
  • Saab
  • Citroen
  • Infiniti
  • Honda
  • Mazda
  • Dacia
  • Lancia
  • Caddillac
  • LandRover
  • Alfa Romeo
  • Saturn
  • Subaru
  • Hyundai
  • Mitsubishi
  • Volkswagen
  • Fiat
  • Skoda
  • Ford
  • Renault
  • BMW
  • Smart
  • Chevrolet
  • Mercedes
  • Nissan
  • KIA
  • Dodge
  • Seat
  • Jeep
  • Opel
  • Daewoo
  • Peugeot
  • Lexus
  • Toyota
  • Rover
  • Volvo
  • Chrysler
  • Suzuki
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies