Ostatnie realizacje

  • Subaru Legacy IV 2.0 165KM kombi SQ 32
    Marka: Subaru
    Model: Legacy IV 2.0
  • Audi Q5 2.0 TFSI 211KM SDI 2.0
    Marka: Audi
    Model: Q5 2.0 TFSI
  • Toyota Corolla XI 1.6 VALVEMATIC 132KM SQ 32
    Marka: Toyota
    Model: Corolla XI 1.6
  • Nissan Qashqai FL 1.6 117KM SQ 32
    Marka: Nissan
    Model: Qashqai FL 1.6
  • BMW 3 E46 2.0 VALVETRONIC 143KM SQ 32
    Marka: BMW
    Model: 3 E46 2.0

Sequent Plug&Drive


System SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny. Powstał na bazie znanych i sprawdzonych podzespołów rodziny systemów SEQUENT tj: reduktora Genius MB, wtryskiwaczy BRC wraz z listwą RAIL oraz przełącznika MICRO.


Nowość stanowi: centrala gazowa PLUG&DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury gazu umieszczony na listwie RAIL.Na szczególną uwagę zasługuje centrala gazowa PLUG&DRIVE charakteryzująca się bardzo dobrą komunikacją z centralą benzynową, umożliwiając tym samym odczytywanie szeregu ważnych parametrów takich jak: masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacji a krótko i długo terminowa mapy mieszanki paliwowej. Dzięki tym danym centrala gazowa może bardzo precyzyjnie sterować całym systemem i dawkować LPG. Komunikacja centrali gazowej z benzynową pozwala również na odczytywanie i kasowanie powstałych w trakcie eksploatacji błędów. Funkcja umożliwia także selekcje tych błędów na “mniej i bardziej istotne” dla pracy silnika - o powstały ch błędach informuje kierowcę migająca dioda na przełączniku Micro.
 

System SEQUENT PLUG&DRIVE wyposażony jest w następujące strategie: pracy na zimnym silniku, przyśpieszania, zwalniania oraz pracy w pełnym obciążeniu.

 

Nowością w tym systemie jest możliwość awaryjnego uruchamiania silnika na gazie. Opcja ta została jednak ograniczona przez producenta do pięciu powtórzeń, uniemożliwiając jej nadużywanie.Funkcję tą można aktywować na nowo w serwisie. System P&D charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem zintegrowania sterowania wtryskiem LPG z fabrycznym układem zasilania silnika - jest on montowany w fabrycznie nowych samochodach różnych marek, na przykład: CHEVROLET, CITROEN, PEUGEOT. Połączenie układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu, umożliwia pełną kontrolę nad emisja zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora. System P&D spełnia normy emisji spalin EURO 4.

 

ZASTOSOWANIE:

Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 3, 4, 5, 6 i 8 cylindrowe z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.

 

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU P&D:

Reduktor GENIUS MB, centrala sterujca P&D, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie, przełącznik Micro, listwa Rail BRC wraz z zintegrowanymi czujnikami ciśnienia i temp. gazu,

wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.

 

FUNKCJE:

Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzacego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.

 

NORMY:

System spełnia normy emisji spalin EURO 4 oraz może współpracować z EOBD.

 

KONFIGURACJA:

Za pomocą komputera PC.

Marki samochodowe

  • Honda
  • Toyota
  • Mazda
  • Seat
  • Subaru
  • Dacia
  • Chrysler
  • Dodge
  • Caddillac
  • Opel
  • Saturn
  • KIA
  • Rover
  • Lexus
  • Mercedes
  • Lancia
  • Fiat
  • Ford
  • Saab
  • Mitsubishi
  • BMW
  • Alfa Romeo
  • Smart
  • Skoda
  • Nissan
  • Volkswagen
  • Peugeot
  • Hyundai
  • Jeep
  • Infiniti
  • Renault
  • Jaguar
  • Audi
  • Suzuki
  • Daewoo
  • LandRover
  • Volvo
  • Chevrolet
  • Citroen
zamknij
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies