Kredyt
Instalacje na raty
Sfinansowanie kosztu montażu samochodowej instalacji gazowej tzw. "na raty" jest dobrym sposobem w sytuacji braku funduszy. Posiadając zdolność kredytową i uzyskując kredyt, możecie Państwo zafundować sobie alternatywne zasilanie auta, a "raty będą spłacane" z zaoszczędzonych pieniędzy w wyniku dużo tańszego użytkowania na paliwie LPG w stosunku do benzyny.
MINIMALNA WPŁATA GOTÓWKOWA - nie obowiązuje
OKRES KREDYTOWANIA - od 3 do 10 m-cy z ubezpieczeniem, a od 10 do 36 m-cy bez ubezpieczenia
MINIMUM FORMALNOŚCI – posiadanie poniżej podanych dokumentów – weryfikacja w firmie
Warunki udzielania kredytu na zakup instalacji gazowej
Osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie minimum 3 miesiace):
Emeryci i renciści:
Osoby prowadzące działalność gospodarczą
(działalność musi być prowadzona przez minimum 3 miesiące):
MINIMALNA WPŁATA GOTÓWKOWA - nie obowiązuje
OKRES KREDYTOWANIA - od 3 do 10 m-cy z ubezpieczeniem, a od 10 do 36 m-cy bez ubezpieczenia
MINIMUM FORMALNOŚCI – posiadanie poniżej podanych dokumentów – weryfikacja w firmie
Warunki udzielania kredytu na zakup instalacji gazowej
Osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie minimum 3 miesiace):
- dowód osobisty,
- zaświadczenie o zatrudnieniu i wysokości zarobków (średnia za ostatnie 3 miesiące),
- w przypadku umowy o pracę na czas określony, okres kredytowania nie może być dłuższy niż czas trwania umowy.
Emeryci i renciści:
- dowód osobisty,
- drugi dokument tożsamości ze zdjęciem (np. Prawo Jazdy),
- aktualne zaświadczenie o wysokości świadczenia (emerytury, renty) lub decyzja o przyznaniu świadczenia wraz z odcinkiem (emerytury, renty).
Osoby prowadzące działalność gospodarczą
(działalność musi być prowadzona przez minimum 3 miesiące):
- dowód osobisty,
- drugi dokument tożsamości ze zdjęciem (np. Prawo Jazdy),
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości osiąganych dochodów lub przychodów (zeznanie roczne)
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji (ksero + orginał do wglądu), NIP, REGON, wraz z trzema ostatnimi odcinkami wpłat "51" na ZUS (ksero), potwierdzenia wpłaty zaliczki na podatek dochodowy do US z 3 ostatnich miesiący, aktualne zestawienie z podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów lub rachunek Zysków i Strat, lub Bilans z Księgi lub Zestawienie Obrotów, dla rozliczeń na zasadach ogólnych lub w formie podatku liniowego, deklaracja VAT-7 wraz z dowodami wpłat podatku VAT, potwierdzone datowaną pieczątką US lub nadaniem listu poleconego lub Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) wydane przez elektroniczną skrzynkę podawczą w 3 ostatnich miesiącach.
Zobacz również