Ostatnie realizacje

  • Subaru Legacy IV 2.0 165KM kombi SQ 32
    Marka: Subaru
    Model: Legacy IV 2.0
  • Audi Q5 2.0 TFSI 211KM SDI 2.0
    Marka: Audi
    Model: Q5 2.0 TFSI
  • Toyota Corolla XI 1.6 VALVEMATIC 132KM SQ 32
    Marka: Toyota
    Model: Corolla XI 1.6
  • Nissan Qashqai FL 1.6 117KM SQ 32
    Marka: Nissan
    Model: Qashqai FL 1.6
  • BMW 3 E46 2.0 VALVETRONIC 143KM SQ 32
    Marka: BMW
    Model: 3 E46 2.0

Sequent SDI


System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI). Powstał on na bazie sprawdzonej i znanej rodziny systemów SEQUENT, zachowując ich główne cechy tj. spójne komponenty oraz prostotę montażu i programowania.


System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika. Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy max. do 200 kW (272 KM). Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych zapewniając ich chłodzenie i tym samym zapobiegając przed uszkodzeniem. Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej specjalnie dla danego modelu silnika. W systemie zastosowano noweokablowanie SDI, nowyprzełącznik sensorowy SDI, wtryskiwacze BRC wraz z listwą RAILoraz Reduktor Genius MB lubGenius Max (do wyboru w zależności od mocy silnika). SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy w skrajnych warunkach, zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.

 

System ten charakteryzuje się dużo niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzyny na gaz następuje samoczynnie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury pracy. Sequent Direct Injection spełnia najbardziej rygorystyczne norm

 

ZASTOSOWANIE:

Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 4 cylindrowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

 

ZAWARTOŚĆ ZEST AWU SDI:

Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca Sequent SDI, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie centrali SDI, przełącznik nowego typu, listwa Rail BRC z zintegrowanym czujnikiem temperatury, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej FJ, rurka miedziana D-6, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.

 

FUNKCJE:

Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.

 

NORMY:

System spełnia normy emisji spalin EURO 4.

 

ZALETY:

- system jest w pełni konfigurowalny,

- nie wymaga emulacji sondy lambda,

- polepszenie płynnoœci jazdy,

- zoptymalizowanie zużycia paliwa.

 

KONFIGURACJA:

Za pomocą komputera PC.

Marki samochodowe

  • Opel
  • Rover
  • Subaru
  • Volvo
  • Saab
  • Mercedes
  • Volkswagen
  • Citroen
  • Jeep
  • Smart
  • KIA
  • Dodge
  • Hyundai
  • Peugeot
  • Audi
  • BMW
  • Dacia
  • Infiniti
  • Ford
  • Mitsubishi
  • Chrysler
  • Fiat
  • Daewoo
  • Seat
  • Lexus
  • Suzuki
  • Caddillac
  • Toyota
  • Saturn
  • LandRover
  • Alfa Romeo
  • Honda
  • Skoda
  • Mazda
  • Chevrolet
  • Nissan
  • Jaguar
  • Renault
  • Lancia
zamknij
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies